Elsker du at stå på scenen? Synes du, det er sjovt at dykke ned i musik, dans, musical eller teater? Eller elsker du at stå bag scenen og få lyd og lyd til at spille? Så skal du komme på camp på Hoptrup Efterskole!

Kom og vær med, hvis du:

• går i 7.-9. Klasse
  • vil prøve efterskolelivet på Hoptrup Efterskole
  • gerne vil være sammen med andre, der også lever og ånder for scenekunst

pdf Her kan du se et eksempel på et skema, klik her. (113 KB)   Som du kan se, er der masser af tid på linjerne, hvor du kan fordybe dig i det, du brænder for. Den sidste dag samler vi det hele til et afslutningsshow, og det bliver fedt! Derudover sker der alt det andet, som efterskole også er – sjove lege, lejrbål og brætspil.

Om Hoptrup Efterskole Camp

Du skal sove på et af vores elevværelser. Vi gør, hvad vi kan, for at du bliver indkvarteret med en på samme alder som dig. Hvis du har nogle ønsker omkring indkvarteringen, skriver du det i kommentarfeltet ved tilmelding. Det er vigtigt for os, at alle føler sig hjemme på campen – både dem, der kommer alene, og dem, der kender nogen i forvejen. l løbet af dagen vil efterskolen summe af mennesker og aktiviteter, så der er altid nogen, du kan få fat på. Om natten vil en af kursuslederne sove på efterskolen, så der kan du også få fat på en af os.

HVOR: Hoptrup Efterskole, Hoptrup Hovedgade 11 – 6100 Haderslev (bussen går lige til døren).

HVORNÅR: 1. juli - 4. juli 2024

PRIS: 800,- kr.