På denne side finder du en masse grundlæggende oplysninger om vores skole. Klik dig rundt i det du synes er interessant og ring endelig til os, hvis der er noget du ønsker at høre mere om.

pdf Klik her for at læse skolens vedtægter (330 KB)

Jævnfør lov om åbenhed og gennemsigtighed skal vores karaktergennemsnit og vores overgangsfrekvens være tilgængelige på vores hjemmeside sammen med vores undervisningsevaluering, undervisningsmiljøundersøgelse og vores selvevaluering.
Vi har et fint karaktergennemsnit på vores skole – og viser det gerne frem.

Klik her for at se vores karaktergennemsnit og vores evalueringer

Vi er hele tiden i gang med at udvikle vores skole – både vores boglige fag, vores linjefag og alt det andet, der hører til et godt efterskoleår. Vi beskriver alt det vi laver i vores indholdsplan, og den aktuelle udgave af indholdsplanen kan du læse her

Klik her for at læse skolens indholdsplan

Vi passer rigtig godt på vores elever og vi passer rigtig godt på alle de data vi indsamler om elever og forældre m.fl. Vi har beskrevet, hvordan vi gør i praksis og det kan du læse mere om her.

pdf Klik her for at læse om vores persondatapolitik (135 KB)

Vi har rigtig mange gode arrangementer i løbet af året, og til dem, der koster noget, kan man købe billetter online. Vi her beskrevet retningslinjerne for e-handel så der ikke er noget at være i tvivl om. Dem kan du læse mere om her.

Klik her og at læse retningslinjer for e-handel

Der bliver serveret god, lækker og sund mad på vores skole – og det bliver tilberedt på den helt rigtige måde. Fødevarestyrelsen tjekker ind i mellem i vores køkken og vurderer om vi lever op til regler på området – og selvfølgelig gør vi det…

Klik her for at læse Fødevarestyrelsens kontrolrapporter

Vi vil gerne drive skole sammen med de elever, der vil drive skal sammen med os. Derfor har vi også et inklusionstilbud, der imødekommer de elever, der måtte have brug for det.

pdf Klik her for at læse mere om vores inklusionstilbud (85 KB)

Det er afgørende vigtig for os, at alle elever på vores skole har det godt og trives bedst muligt. Vi har nogle få men faste regler, der er med til at sikre at der er plads til alle på vores skole. Derudover har vi udarbejdet en antimobbestrategi.

pdf   Klik her for at vores antimobbestrategi (92 KB)