Hvis du er interesseret i at blive elev på Hoptrup Efterskole, kan du gøre to ting:

Når det formelle er klaret, aftaler vi et besøg på skolen, hvor du kan komme, få en rundvisning af et par elever og snakke med én af dine måske kommende lærere.

Når du besøger os, får du samtidig et ansøgningsskema med hjem. Hvis du vil være elev, skal du udfylde skemaet og sende det til os snarest muligt, gerne på mail. Vær opmærksom på, at ansøgningsskemaet ikke er det samme som oplysningsskemaet.

Når du modtager brev om optagelse, skal du indbetale 2.000 kr. i optagelsesgebyr. Dette beløb tilbagebetales ikke, og du er først optaget, når vi har registreret din indbetaling. Inden skolestart sender vi en skolekontrakt som skal underskrives af elev, forældre og os som skole.

Vi er stolte af vores skole og det vi kan og glæder os til at møde dig!