Tysk Engelsk FacebookFlickrYoutube Instagram

Uden publikum er der ingen kunst. Så enkelt kan det siges. På Hoptrup Efterskole har vi i mange år været rigtig stolte af det, vores elever og lærere sammen kan. Det skal andre selvfølgelig have glæde af, og derfor tager vi hvert år på turné.

Vi bruger vintermånederne på at forberede os. Sådan virkelig forberede os. Showet skal være super-godt. Og så skal det kunne pakkes ned og stilles og igen og igen. Det kræver hårdt flid og ekstra øvning om aftenen og i weekender.

Men det er det hele værd - både for dig og for publikum.

De forskellige linjefag tager på turné hver for sig - og kommer vidt omkring i landet. Nogle gange kører vi også til Tyskland.

Vi overnatter på de skoler, vi optræder på og spiller mandag - torsdag op til tre forestillinger om dagen.

Torsdag mødes vi igen på Hoptrup Efterskole - og har rigtig meget at fortælle.