Hoptrup Efterskole er dit andet hjem i et år - og du skal selvfølgelig ikke bo alene. Alle elever bor på tomands-værelser. Drenge og piger for sig. På værelset er der seng, skab, skrivebord, stole - og masser af god stemning.

På værelsesgangene er der te-køkken og opholdsstue, så du kan slappe af og hygge dig med de andre lidt mere privat.

Når du har fri, kan du bruge alle faciliteterne på skolen. Det gælder både linjefagslokalerne og vores idrætshal, atelier, computere, motionsrum, billardbord og opholdstue med TV. Der er selvfølgelig trådløst netværk over det hele.

De fleste weekender har du naturligvis mulighed for at være på skolen. Her kan du sammen med de lærere, der har weekend-vagt, være med til at lave programmet.